ورود به سایت



  |   جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۱
درباره ما PDF چاپ نامه الکترونیک

 

معرفي شركت

داده نمايان ماندگار

(سهامي خاص ، شماره ثبت365573)

 

معرفی، اهداف و ماموريت:

شرکت داده نمایان ماندگار هدف خود را ارائه خدمات مشاوره، آموزش، توسعه و پشتيباني سيستمهاي اطلاعاتي، ارائه راه حلهاي رديابي و کنترل از راه دور و اجراي پروژه هاي مرتبط با فناوري اطلاعات جهت ياري رساندن به سازمانها، شرکتها و موسسات ايراني قرارداده است. دانش طراحی، ساخت و تولید AVL (GPS) و کارت خوان مذکور تماماً توسط این شرکت بوده و در آن از آخرین تکنولوژی مدرن روز استفاده شده است.

محور تمرکز شرکت، ارائه راه حلهاي رديابي (Tracking) وکنترل از راه دور (Remote Controlling)از طريق توليد ادوات رديابي و ادوات پايش (کنترل و مانيتورينگ) مبتني بر بسترGSM و فن آوريهاي نوين راديويي براي انواع اشياء و تجهيزات صنعتي و ارائه سيستم هاي نرم افزاري مورد نياز آنها مي باشد.

دستيابي به رضايت مشتري، ارائه خدمات گسترده تخصصي، توسعه کاربردي فناوري هاي پيشرفته جهت ارتقاء دانش و توانائيها در سازمان ها، شرکت ها و موسسات ايراني آرمان ما مي باشد.

شرکت داده نمایان ماندگار در راستاي اهداف و ارزشهاي خود ضمن اعلام آمادگي جهت انجام پروژه هاي بزرگ، آماده همکاري و مشارکت با ساير شرکتها و موسسات فعال در حيطه تخصصي خود مي باشد.

ديدگاه ما ايجاد يک تيم مشترک بين گروه متخصص در زمينه ارائه راه حلهاي رديابي، نظارت و کنترل از راه دور و گروه متخصص در حوزه توسعه سيستم هاي نرم افزاري با رويکرد MIS بوده است تا بدينوسيله بتوانيم روشهاي سيستماتيک هدايت و رهبري از راه دور و متمرکز را براي مديران فراهم آوريم.

همچنین به لحاظ بومی بودن تجهیزات، هر گونه نغییر در سخت افزار، نرم افزار، نگهداری و تعمیرات در آن ممکن و سهل الوصول می باشد.

شایان ذکر است این شرکت سیستم اعلام زمان انتظار و تعیین مسیر حرکت اتوبوس را طراحی و تولید نموده است و آمادگی دارد سیستم فوق را در ایستگاهها و نیز داخل اتوبوسها نصب نماید.

زمينه هاي فعاليت :

در شرکت داده نمایان ماندگار با بکارگیری متخصصان و کارشناسان فناوري اطلاعات، روي ارائه خدمات مشاوره، توسعه سيستم و ارائه راه حلهاي كنترل و رديابي از راه دور و توسعه نرم افزارها و زير ساختهاي مرتبط با آن تمرکز شده است و اميد است با ارائه خدمات مناسب و رعايت حقوق مشتريان بتوانيم گامي در جهت توسعه زيربناهاي لازم در اين صنعت براي پيشرفت کشور و ملت گراميمان برداريم.

زمينه هاي تخصصي فعاليت شرکت که نتيجه تلاش سالهاي متمادي در حوزه فناوري اطلاعات در بسياري از شرکتهاي معتبر داخلي و کسب تجربه درزمينه سيستمها و تجهيزات پايش(کنترل و مانيتورينگ) و سيستمهاي رديابي مبتني بر بستر GSM نسل 2 و 2.5 و تکنولوژي شناسايي و رديابي راديويي کوتاه برد و ميان برد (RFID) مي باشد.

فعاليتهاي ما درحوزه GSM Remote Controlling يا ارائه راه حل هاي مرتبط با توسعه سيستمهاي کنترلي ارتباط از راه دور بر بستر امكانات گسترده مخابراتي داخلي تمركز يافته است. اين شركت با طراحي ماژولهاي سخت افزاري و توليد نرم افزارهاي لازم، در حوزه هاي زير، خدمات تخصصي خود را ارائه مي نمايد:

·        ارتباطات انتقال داده مبتني بر بسترهاي مخابراتي و توسعه سيستمهاي تبادل اطلاعات و كنترل تجهيزات صنعتي

·        توسعه سيستمهاي کنترل از راه دور و رديابي اشياء متحرک با قابليت تبادل اطلاعات

·        توسعه سيستمهاي سفارش مشتري و ارائه راهکارهاي فني و مهندسي در راستاي بهبود کيفيت کنترل و نظارت متمرکز

·        توليد، طراحي و توسعه سيستمهاي خاص با تکيه بر دانش فنی بومي

سيستمهاي رديابي(Tracking) اين شرکت از روشهاي مختلف ارتباط راديويي استفاده کرده و انواع مختلف را بسته به نوع کاربرد و خواست مشتري در دو مدل لحظه به لحظه (Online) و غيرفعال (Passive) عرضه ميدارد. سیستم های AVL  و کارت خوان این شرکت نیاز به تخلیه در مکان مشخص نداشته و اطلاعات آن به صورت پیوسته و در حال حرکت به سرور ارسال می شود (از طریق سیستم GPRS).

اين شركت بعنوان مبتكر راه حل هاي نو در حوزه فعاليتهاي تخصصي خود، افتخار دارد به اطلاع برساند كليه تجهيزات الكترونيكي و سيستم هاي نرم افزاري ارائه شده، توسط متخصصان اين شركت طراحي و پياده سازي شده است و اين قابليت بعنوان يك عامل كليدي موفقيت براي ما ، امكان هر گونه سفارشي سازي روي راه حل هاي پيشنهادي را فراهم مي سازد.

توضيح اينکه سيستمهاي کنترل از راه دور بصورت کاملا بومي سازي شده و امکان هر گونه سفارشي سازي روي ماژولها، Firmware ها و برنامه هاي کاربردي مرتبط ميسر مي باشد و لذا هيچگونه وابستگي حتي در خصوص گيرنده ها وجود ندارد.

 

توانمندی های فنی مهندسی :

-        طراحي انواع سيستم های سخت افزاري مبتني برARM

-        طراحي انواع سيستم های سخت افزاري مبتني برAVR هاي خانواده Atmel

-        طراحي انواع سيستم های سخت افزاری مبتني بر DSPIC

-        طراحي انواع سيستم هاي پردازشي مبتني بر PIC

-         طراحي و ساخت انواع نرم افزار هاي مونيتورينگ

-        طراحي و توسعه سيستمهاي انتقال داده بر روي بستر GSM